Co dělat, když mi nepřišlo daňové potvrzení k penzijnímu spoření

Potvrzení o platbách příspěvků na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření pro zdaňovací období od 1. 1. do 31. 12. daného roku rozesílá KB Penzijní společnost od poloviny ledna. Potvrzení je navíc k dispozici v aplikaci Můj penzijní účet v záložce Daňové potvrzení nebo v internetovém bankovnictví MojeBanka a Mobilní banka.

Standardně zasíláme daňové potvrzení klientům, kteří si měsíčně spoří částku přesahující 1 000 Kč.
Příklad: Spořím si 2 000 Kč měsíčně. Tedy za rok si z daňového základu můžu odečíst 12 000 Kč (1 000 Kč z každého měsíce v roce).

Nejčastějším důvodem nedoručení daňového potvrzení je, že klient nesplní podmínku pro uplatnění daňových úlev, nebo chybná adresa (poštovní nebo e-mailová). Pokud jste daňové potvrzení nedostali, můžete si ho u KB Penzijní společnosti vyžádat na čísle 955 525 999 nebo e-mailem na kbps@kbps.cz.