Jak zrušit účet

Zavolejte na infolinku 800 521 521 nebo nám dejte své telefonní číslo a my se vám ozveme

Jak řešit nespokojenost

Kdy se na nás obrátit

  • Když jste s námi nespokojení
  • Když si myslíte, že banka nepostupovala v souladu se smlouvou
  • Když chcete reklamovat poplatek či službu
  • Když si chcete stěžovat na zaměstnance banky

Řešení na míru

Mrzí nás, že jste nespokojení. Každý klient je pro nás velmi důležitý. Připravíme pro vás individuální řešení.
Zavolejte nám na infolinku 800 521 521 nebo navštivte jakoukoli naši pobočku.

Pokud chcete zrušit účet

Účet můžete zrušit na jakékoli pobočce. Se sjednáním schůzky vám rádi pomůžeme, zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 521 521 nebo nám ve formuláři níže nechte své číslo a my se vám ozveme.

Jak podat stížnost

Pokud nejste spokojení s vedením svého účtu nebo jiným produktem či službou, můžete podat stížnost nebo reklamaci. Naši specialisté se individuáně věnují každé z nich.

Kontaktujte nás

Řešení stížností a reklamací upravuje Reklamační řád.

Další odkazy

Stížnosti a reklamace

Stížnosti a reklamace

Můžete se na nás obrátit online,
telefonicky a osobně
Řekněte nám svůj názor

Řekněte nám svůj názor

Vaše podněty nám pomáhají neustále
zlepšovat naše služby