Co dělat, když mi nefunguje karta?

Nejdříve zkontrolujte, zda zadáváte správně PIN a máte dostatek peněz na účtu.

PIN je správný a zůstatek kladný. Co dál?

Je možné, že jste vyčerpali svůj týdenní / denní limit

Je možné, že jste vyčerpali svůj týdenní / denní limit

Týdenní limit se počítá vždy od pondělí do neděle. Limit můžete změnit v internetovém bankovnictví na detailu karty nebo na pobočce.
Je možné, že nemáte povolené platby na internetu, nebo vaše karta není aktivovaná

Je možné, že nemáte povolené platby na internetu, nebo vaše karta není aktivovaná

Platby na internetu si nastavíte ve svém internetovém bankovnictví, na pobočce nebo na Expresní lince +420 955 559 559 (pokud máte linku sjednanou). Kartu aktivujete platbou v obchodě vložením do terminálu nebo výběrem z bankomatu.
Nic nepomohlo nebo jste kartu ztratili?

Nic nepomohlo nebo jste kartu ztratili?

Kontaktujte Podporu karet KB +420 955 512 230.

Pokud jste ztratili kartu, zamkněte si ji v internetovém bankovnictví a co nejdříve volejte na +420 955 512 230 pro blokaci.

Související články