Portál MůjProfil

Spravujte vaši
Bankovní identitu KB na jednom místě

Co je v portálu MůjProfil možné?

  • Náhled na detail osobních údajů
  • Změna uživatelského jména, které máte nastaveno pro Bankovní identitu KB. Používáte ho například při přihlášení do internetového bankovnictví MojeBanka
  • Změna kontaktního emailu

KB Klíč

  • Výměna zařízení – aktivace aplikace KB Klíč na novém zařízení
  1. Přihlaste se do portálu MůjProfil
  2. Klikněte na KB Klíč
  3. Klikněte na Vyměnit zařízení

Bezpečnostní heslo

  • Změna hesla
  1. Přihlaste se do portálu MůjProfil
  2. Klikněte na Bezpečnostní heslo
  3. Klikněte na Možnosti
  4. Klikněte na Změnit heslo

Osobní certifikát na čipové kartě

  • Prodloužení platnosti certifikátu
  1. Přihlaste se do portálu MůjProfil
  2. Klikněte na Osobní certifikát na čipové kartě
  3. Klikněte na Prodloužení certifikátu
  • Změna PIN
  • V této sekci můžete povolit nebo zakázat možnost přihlašování do aplikací třetích stran nebo podepisování dokumentů ve službě MůjPodpis

  • Jedná se o možnost používání vaší Bankovní identity KB pro další služby, nejen k přihlašování do internetového bankovnictví MojeBanka. Bankovní identitu KB můžete využívat ve službách veřejné správy a v portálech soukromých společností

Nástroj zaměřený na ochranu vašeho PC proti specifickým hrozbám typu podvržených škodlivých stránek (phishing), škodlivých programů (malware) a na zamezení pokusů o zjištění hesel (keylogger), které cílí na uživatele internetového bankovnictví.

Historie aktivací a změn metod, kterými se podepisujete a přihlašujete.

Historie dat a času, kdy jste se přihlašovali svou Bankovní identitou KB mimo KB bankovní aplikace.

SJEDNEJTE SI

Po telefonu

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Na pobočce

Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.

Načítám