Pokud máte nastavenou automatickou obnovu, o novou kartu u Komerční banky žádat nemusíte. Standardní postup je, že novou kartu dostanete poštou na svou adresu, a to v druhé polovině měsíce, ve kterém končí platnost staré karty. V internetovém bankovnictví si můžete pro jistotu zkontrolovat, jakou máte nastavenou adresu pro zaslání karty a případně si ji změnit.
Je také možné, že máte u své karty nastavené předání na pobočce. Pokud chcete kartu zaslat raději poštou, stačí tuto informaci změnit v internetovém nebo mobilním bankovnictví, a to do měsíce před expirací – např. pokud kartě končí platnost s posledním květnem, můžete změnit informaci o doručení do 30. dubna. Případně se pro rychlé vyřízení stačí obrátit na kteroukoli pobočku či svého bankovního poradce.
Pokud kartu vyzvedáváte na pobočce, bude tam na vás čekat cca 10 dnů před koncem platnosti původní karty. Až bude připravena k vyzvednutí, dáme vám vědět e-mailem.