TÉMATA

Karty všeobecně | Fungování karet | Nastavení karet |​ Výhody karet |
Bezpečnost karet | Reklamace | Bankomaty | Jak používat kartu

 

Aktuální počet našich bankomatů, včetně možnosti vyhledání nejbližšího bankomatu a bezkontaktních nebo vkladových bankomatů, najdete na stránce Pobočky a bankomaty nebo v Mobilní bance.

BEZKONTAKTNÍ bankomat

Hlavní výhodou bezkontaktních bankomatů je, že svoji kartu nebo mobilní zařízení (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay) držíte pořád v ruce a jen ji přiložíte. Bezkontaktním výběrem zvyšujete svou bezpečnost a zkracujete čas strávený u bankomatu. Nehrozí ani, že vám bankomat kartu zadrží, protože ji v něm nemůžete zapomenout.

VKLADOVÝ bankomat

Vkladové bankomaty poznáte podle jeho označení:  VKLAD/VÝBĚR.

S přebytečnou hotovostí nemusíte chodit na pobočku. Peníze si jednoduše vložíte na svůj účet díky vkladovému bankomatu a debetní kartě. Při vkladu pamatujte, že na jednu operaci můžete vložit nejvýše 200 kusů bankovek v maximální hodnotě 300 000 Kč.

Co zařídíte na bankomatu KB

Výběr hotovosti debetní kartou KB je zcela zdarma (s dětskou Prima kartou dva výběry měsíčně). Při výběru si můžete zvolit jednu z přednastavených hodnot, případně využít volby „jiná částka“, kde zadáte libovolnou částku až do výše 80 000 Kč (nastavená částka musí být dělitelná 200 nebo 500). Bankomat vám u výběrů do výše 4800 Kč nabídne různou skladbu bankovek.

Vložit hotovost na účet můžete našimi debetními kartami nebo vkladovou kartou, a to zcela zdarma. Najednou můžete vložit až 200 kusů bankovek, maximálně však 300 000 Kč. Bankomat vám umožní dodatečně vložit další bankovky v rámci jedné operace. Opět ale platí pravidlo 200 kusů bankovek nebo 300 000 Kč.

PIN ke kartě si v případě potřeby snadno změníte na jakémkoli našem bankomatu. Na úvodní obrazovce zvolte volbu „Změna PIN“, zadejte nový PIN a poté ho opětovným zadáním potvrďte.

Pomocí bankomatu jednoduše zjistíte výši zůstatku na svém účtu. Z hlavního menu vyberte volbu „Zůstatek účtu“, bankomat vám poté vytiskne stvrzenku s vaším disponibilním zůstatkem.

Pro služby mobilních operátorů O2, Vodafone a T-mobile zvolte v hlavním menu tlačítko „Mobilní služby“, vyberte příslušného operátora a v dalším kroku požadovanou službu (např. dobití kreditu, platba faktury apod.). Nabízené služby se mohou lišit podle příslušného operátora.

Chcete si usnadnit výběr z bankomatu? Pak využijte oblíbený výběr. Nastavte si oblíbenou částku výběru, jazyk a preferenci tisku stvrzenky. V hlavním menu zvolte možnost „Nastavení oblíbeného výběru“ a prostřednictvím průvodce si vše snadno nastavíte. Oblíbenou částku výběru si také můžete uložit po výběru s volbou „Jiná částka“.

Jakmile se bude blížit expirace vaší karty, bankomat vás na to upozorní následující obrazovkou. Budete tak vědět, že máte čekat obnovenou kartu.

Novou kartu si můžete aktivovat buď výběrem hotovosti nebo prostřednictvím volby v hlavním menu – „Další služby“ – Aktivace karty.

  • Vložte do bankomatu KB platební kartu a zadejte PIN
  • Zvolte „Další služby“
  • Zvolte „Obnovení KB klíče/hesla“
  • Zadejte telefonní číslo, sjednané ve Smlouvě o elektronickém podpisu, na které vám přijde jednorázový kód pro obnovení.
  • Potvrďte zadané telefonní číslo
  • Po potvrzení vám přijde SMS s kódem pro aktivaci KB Klíče
  • Otevřete KB klíč a zadejte aktivační údaje (své Identifikační číslo a aktivační kód)
  • V posledním kroku si nastavte nový kód.

Nenašli jste odpověď?

Klientská linka platebních karet KB 
Tel.: +420 955 512 230
E-mail: klientska_linka@kb.cz

Doporučujeme si kontakt uložit do telefonu.