TÉMATA

Karty všeobecně | Fungování karet | Nastavení karet |​ Výhody karet |
Bezpečnost karet | Reklamace | Jak používat kartu

Reklamace

Pravidelně si kontrolujete, jaké transakce provedete a něco se vám nezdá? Neváhejte a zavolejte nám na Podporu karet KB na čísle 955 512 230. Platbu s vámi prověříme a pokud bude potřeba reklamace, vše vám vysvětlíme.

Kde a jak si kontrolovat transakce kartou?

Každý z nás chce mít přehled o svých penězích – jak si tedy nejlépe kontrolovat platby kartou?

Z každé platby kartou je dobré si uschovat doklad. Podle nich je pak už hračka si transakce kartou pravidelně kontrolovat – například v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo Mobilní banka. Samozřejmě stále máte možnost kontrolovat všechny zúčtované karetní transakce také na výpisech z účtu – ať už se jedná o běžný účet, nebo úvěrový v případě kreditní karty.

Pro ještě lepší okamžitou kontrolu vám nabízíme službu „Oznámení o platbách“, kterou si můžete nastavit prostřednictvím internetového bankovnictví MojeBanka (Nastavení „ozubené kolečko“ – Oznámení o platbách – Použití karty). Co si pod tím představit? Jakmile platba kartou překročí vámi zvolenou hranici, budeme vás informovat prostřednictvím SMS nebo e–mailu podle vaší volby.

A co dělat pokud najdete nějakou nesrovnalost? Neváhejte a kontaktujte nonstop Podporu karet KB na čísle +420 955 512 230, kde s vámi probereme, jak dále postupovat.

Jak reklamovat

Důležité je reklamovat transakci včas. Podaní reklamace je velmi jednoduché. Nemusíte nikam chodit a vše uděláte pohodlně ze svého mobilního nebo internetového bankovnictví. Stačí si najít konkrétní platby v historii transakcí a poté vás již systém provede celým procesem reklamace.

Abychom mohli zahájit reklamační proces, potřebujme od vás doložit podklady k nákupu (faktury, účtenky, objednávky, komunikaci s obchodníkem).

Nenašli jste odpověď?

Podpora karet KB
Tel.: +420 955 512 230
E-mail: klientska_linka@kb.cz

Doporučujeme si kontakt uložit do telefonu.