Nová vylepšení Internetového bankovnictví KB

Další čtyři měsíce jsou za námi a my pro vás máme novinky, na kterých jsme pracovali v digitálním světě.

6. 8. 2019 16:00
Témata

Pojďte se na ně podívat.

Zobrazení PINu platebních karet v MojeBanka a MojeBanka Business

Stane se vám občas, že zapomenete PIN ke své kartě? Teď už můžete zapomínat, jak chcete. Nyní si můžete nechat PIN zobrazit v MojeBanka a MojeBanka Business. Zobrazení platí pro všechny vaše karty – debetní i kreditní. PIN si necháte zobrazit v internetovém bankovnictví v detailu dané karty pod tlačítkem ,,Zobrazit PIN“.

Nemusíte se bát, funkce je zabezpečena a tlačítko bude dostupné pouze pro majitele karty, zároveň jej musíte potvrdit heslem/biometrickým údajem. Tuto funkci chystáme na konci srpna i pro Mobilní Banku s operačním systémem Android. Majitelé iPhonů a iPadů se mohou těšit hned v těsném závěsu.

Zobrazení PINu ke kartě
Zobrazení pro MojeBanka Business
Detail platební karty

Navýšení limitu v internetovém bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business

Potřebovali jste někdy provést nákup, na který je potřeba vyšší limit, než máte nyní v MojeBanka? Mohlo se jednat například o dovolenou, auto či zkrátka něco jiného? 

Pro takové případy si můžete nově navýšit limit přímo v Internetovém bankovnictví MojeBanka. Navýšení limitu je možné, pokud již máte KB Klíč, případně vlastníte čipovou kartu. Limit je možné zvýšit jen jednorázově na následujících 24 hodin.

Co je důležité? Čtěte pozorně informace při zadávání příkazu v MojeBanka a my vás navedeme, kde si limit zvýšíte. Pokud se rozhodnete navýšit si limit během zadávání příkazu, uloží se vám tento příkaz mezi  ,,Příkazy k autorizaci“ nebo zadejte novou platbu.

Navýšení limitu
Obr. Upozornění v horní časti. Klikněte na ,,Pokračovat“
Dočasné navýšení limitu
Obr. Pro zvýšení limitu klikněte na ,,Dočasně navýšit limit subjektu“

Oznámení o datu splatnosti povoleného debetu v MojeBanka

V případě, že jste v povoleném debetu, připomeneme vám jeho blížící se splatnost. Kontaktujeme vás SMS zprávou nebo emailem. Poprvé 30 dní před splatností a poté 7 dní předem. Pokud Vám naše připomenutí pomůže a povolený debet včas splatíte, nedostane se Váš účet do nepovoleného debetu a nebudete tak muset platit úroky nebo poplatky navíc za nepovolený debet.

Nová odhlašovací stránka do MojeBanka

Oblékli jsme odhlašovací stránku internetového bankovnictví do nového kabátu.

Odhlašovací stránka

Sekce „Platby“ je v MojeBanka nyní jednodušší

Zjednodušujeme nejen Platby, ale i přehledy trvalých příkazů a inkas. Nyní naleznete pod volbou „Trvalé příkazy“ jak přehled všech nastavených trvalých příkazů k úhradě, tak i možnost zřídit si nový trvalý příkaz k úhradě.

Obdobně najdete pod volbou „Povolení inkasa“ jak přehled všech nastavených povolených inkas, tak i možnost zřídit si nové povolení inkasa.

Menu v MojeBanka
Obr. Upravené menu v MojeBanka
Detail řádku
Obr. Detail řádku ,,Povolená inkasa“ a ,,Trvalé příkazy“

MojeBanka, MojeBanka Business, Profibanka, Multicash, Mobilní banka, Mobilní banka Business

Opakované zpracování plateb při nedostatku peněz na účtu

Zadání tuzemských příkazů k úhradě ve stejné měně (např. z CZK účtu na CZK účet nebo z EUR účtu na EUR účet), na jejichž provedení nebude na účtu dostatek peněz, už neodmítneme. Nově se budeme snažit opakovaně tyto příkazy zaúčtovat i v následujících 2 Obchodních dnech. Pokud ani po 2 dnech nebudete mít na účtu dostatek peněz, bude příkaz odmítnut a nebude dále zpracováván.

Pro ostatní platby (tuzemské v různých měnách, SEPA nebo zahraniční) platí, že v případě nedostatku peněz na účtu, se snažíme opakovaně tyto příkazy během jednoho dne zpracovat častěji než doposud.

Na čem stále pracujeme?

Multibanking

Máte možnost si propojit účty z jiných bank na jedno místo. Tyto účty si můžete propojit do internetového bankovnictví KB MojeBanka a Mobilní banka.

V tuto chvíli je možné připojení účtu České Spořitelny, AirBank, Equa Bank, Fio Bank, Moneta, J&T, Wüstenrot a TATRA banky.

Proč je dobré mít propojené účty?

  • Máte přehled o všech vašich účtech v jiných bankách na jednom místě v KB
  • Vše je bezpečné, neboť i Vámi připojené účty jsou chráněny systémy KB
  • Možnost kontroly zůstatku i transakční historie jak v počítači, tak v mobilu
  • Služba je zdarma


Jak si propojit účty, najdete na našich stránkáchPřipojit účty

Co vás čeká nového v Mobilní bance?

Mobilní banka bude mít nový design

Od konce srpna chystáme pro Android zařízení možnost přepnout svou Mobilní banku do černého vzhledu. Pokud máte verzi Android 5 až 9, černý design se sám spustí, jakmile se váš telefon či tablet přepne do úsporného módu (např. posledních 20 % baterie). Šetří tak zbývající energii i vaše oči.  Pokud se vám černá zalíbí a chcete ji používat stále, změníte si design nastálo v nastavení Mobilní banky. Zároveň se můžete těšit i na nové ovládání aplikace. Menu už nenajdete v levém horním rohu. Nyní bude veškerá nabídka Mobilní banky ve spodní části aplikace. Nezapomínáme ani na iOS zařízení. Na podzim budete mít možnost vybírat mezi bílým a černým designem včetně nového ovládání aplikace. 

Obr. Plánovaný design pro Android

Nové vylepšení internetového bankovnictví
Nová vylepšení internetového bankovnictví

Možnost stahovat elektronické výpisy i z mobilu.

Budete mít možnost stahovat elektronické výpisy z běžného, spořicího, termínovaného či úvěrového účtu.

Mobilní banka pro Windows končí

Bohužel jsme nuceni ukončit Mobilní Banku pro platformu Windows. Naše další platformy ale stále vylepšujeme a můžete je kdykoliv stahovat.

Nové Push notifikace u karetních transakcí

Vybíráte z bankomatu a zároveň platíte kartou? Nyní uvidíte rozdíl, v push notifikaci vám řekneme, o jakou platbu se jedná. Další novinkou je, že pokud zaplatíte nebo vyberete hotovost v cizí měně, zobrazí se vám i částka v původní (cizí) měně. Tzn. Vybíráte/platíte 100 EUR, doteď jste částku viděli jen přepočítanou do CZK, ale nyní uvidíte, že se jednalo o 2500 CZK/100 EUR.

Možnost platit v Mobilní bance jen ze spárovaného zařízení

Z bezpečnostních důvodů je v Mobilní bance a Mobilní bance Business možné posílat platby jen ze zařízení, které máte přidané v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo MojeBanka Business. Pokud používáte zařízení, které zatím přidané nemáte, přiřaďte si jej (návod najdete zde: kb.cz/nastaveni) nebo se zastavte na nejbližší pobočce.