Letní inovace v digitálním světě
Další měsíce jsou za námi a my jsme pro Vás nachystali novinky do internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business a Mobilní banka
Novinky v internetovém bankovnictví MojeBanka
Zrychlili jsme SEPA platby
Nově připíšeme běžnou SEPA platbu na účet příjemce ještě ten den. Stačí ji zadat v pracovní den do 11:00 přes internetové bankovnictví MojeBanka. Urgentní SEPA platbu připíšeme také ještě ten den, rozdíl je v tom, že ta přijde skutečně okamžitě. Poplatek za zpracování běžné SEPA platby zůstává stejný jako u tuzemské platby. Odeslání urgentní SEPA platby zůstává také stejné, tedy za příplatek dle Sazebníku KB.
Elektronické výpisy Amundi v MojeBanka
Doteď jste je mohli obdržet papírovou formou nebo e-mailem. Nyní si můžete výpisy z fondů Amundi stáhnout přímo ve svém internetovém bankovnictví. Naleznete zde všechny výpisy, denní, čtvrtletní i investičního manažera).
Upravili jsme notifikace pro zahraniční a SEPA platby
Upozornění o zahraničních a SEPA platbách, které vám chodí emailem, mají novou, přehlednou podobu. Navíc jsou dvojjazyčné (česko-anglické). Do schránky vám přijde informace, v jakém stavu odešla zahraniční nebo SEPA platba či zda jste obdrželi platbu. Pokud chcete mít přehled, přihlaste se do internetového bankovnictví MojeBanka a notifikace si nastavte.
- Pro vyšlé Zahraniční a SEPA platby: zvolte -> Nastavení -> Oznámení o platbách -> Vyberte Platby -> Vyberte o Všech.
- Pro došlé Zahraničních a SEPA platby: zvolte -> Nastavení -> Oznámení o platbách -> Vyberte Zahraniční platby -> Vyberte o Avízech Přihlaste se do MojeBanka -> Nastavení -> Oznámení o platbách -> Vyberte Platby nebo Zahraniční platby.
Více informací, jak využít upozornění k jednotlivým platbám naleznete na našem webu: Nastavení notifikací k platbám
Úprava přehledu plateb
Připravili jsme pro vás dvě malé, ale důležité úpravy přímo na přehledu plateb. První je zobrazení orientačního součtu plateb na záložce ,,Výhled“ u plateb, které ještě neproběhly. Nemusíte nic počítat, ale rovnou vidíte, jaká částka ještě čeká na odeslání v příštích 7 nebo 30 dnech.
Druhá úprava se týká zobrazení blokované transakce. U některých transakcí můžete vidět komentář Blokováno do např. 30. 7. 2020. Po rozkliknuti konkrétní transakce uvidíte bližší informaci, proč byla platba blokována.
Kontrola shodných plateb
Pokud máte připravený trvalý příkaz a platba vám neodejde, například kvůli nedostatku prostředků, ještě chvíli počkejte. Měsíční trvalé příkazy se snažíme opakovat vždy 4krát. Pokud mezitím zadáváte jednorázovou platbu na stejný účet, abyste měli jistotu, že platba odejde, hned ji uvidíme. Následně vás upozorníme, že máte již shodnou platbu v čekání, abyste náhodou nezaplatili dvakrát.
Datum změny zůstatku u okamžitých plateb
U okamžité platby jsme přidali informace, kdy přesně byla platba odeslána/připsána. Pokud byste někdy odesílali platbu na poslední chvíli, například o víkendu, v přehledu plateb můžete dohledat, kdy ve skutečnosti došlo k odepsání peněz z vašeho účtu, přestože datum zaúčtování bude odpovídat obchodnímu dni. A stejně tak pokud okamžitou platbu obdržíte, vždy se dozvíte, který den vám byly peníze na účet připsány.
Novinky v MojeBanka Business
Zrychlili jsme SEPA platby
Nově připíšeme běžnou SEPA platbu na účet příjemce ještě ten den. Stačí ji zadat v pracovní den do 11:00 přes internetové bankovnictví MojeBanka. Urgentní SEPA platbu připíšeme také ještě ten den, rozdíl je v tom, že ta přijde skutečně okamžitě. Poplatek za zpracování běžné SEPA platby zůstává stejný jako u tuzemské platby. Odeslání urgentní SEPA platby zůstává také stejné, tedy za příplatek dle Sazebníku KB.
Upravili jsme notifikace pro zahraniční a SEPA platby
Upozornění o zahraničních a SEPA platbách, které vám chodí emailem, mají novou, přehlednou podobu. Navíc jsou dvojjazyčné (česko-anglické). Do schránky vám přijde informace, v jakém stavu odešla zahraniční nebo SEPA platba či zda jste obdrželi platbu. Pokud chcete mít přehled, přihlaste se do internetového bankovnictví MojeBanka Business a notifikace si nastavte.
- Pro vyšlé Zahraniční a SEPA platby: zvolte -> Oznámení -> Oznámení o platbách nebo Oznámení o ZPL
Propojení účtů z jiných bank
Možnost propojit si účty z jiných bank ve Vašem internetovém bankovnictví MojeBanka a Mobilní banka už můžete delší dobu. Nyní tuto možnost máte i v MojeBanka Business. Nahlížejte na účty z jiných bank právě v MojeBanka Business a mějte neustále přehled o všech svých účtech. Můžete si připojit účty od Airbank, České spořitelny, Equa bank, Fio bank, Moneta, Wüstenrot, J&T, Banky Creditas, Raiffeisenbank, a.s., ČSOB a Poštovní spořitelny a slovenské Raiffeisenbank nebo Tatra banky. Více informací najdete v sekci Multibanking.
Novinky v Mobilní bance
Zrušení denního bezpečnostního limitu v Mobilní bance
Při aktivaci Mobilní banky jste si nastavili denní bezpečnostní limit, tj. kolik maximálně peněz můžete odeslat z Mobilní banky za den. Tento limit rušíme. Zůstanou vám jen limity, které jste si nastavili k běžnému používání účtu a limit subjektu.
Zrychlili jsme SEPA platby
Nově připíšeme běžnou SEPA platbu na účet příjemce ještě ten den. Stačí ji zadat v pracovní den do 11:00 přes internetové bankovnictví MojeBanka. Urgentní SEPA platbu připíšeme také ještě ten den, rozdíl je v tom, že ta přijde skutečně okamžitě. Poplatek za zpracování běžné SEPA platby zůstává stejný jako u tuzemské platby. Odeslání urgentní SEPA platby zůstává také stejné, tedy za příplatek dle Sazebníku KB.