KROK 1
Stáhněte si aplikaci v Google Play
Použijte následující odkaz (Google Play) nebo zadejte do vyhledávání ve vašem obchodě s aplikacemi „Mobilní banka“ nebo „KB Business” a stáhněte si ji. Aplikace je zdarma.
Aplikaci musíte mít předem povolenou v internetovém bankovnictvím MojeBanka. Podívejte se na návod, jak ji povolit.
KROK 2
Otevřete nainstalovanou aplikaci Mobilní banka nebo KB Business
Objevila se vám na výchozí obrazovce vašeho zařízení.
KROK 3
Ochraňte svůj telefon a své peníze
Zapracovali jsme do aplikace nástroj IBM Trusteer k identifikaci nebezpečného chování jiných aplikací a ochraně vašich peněz před phishingem a dalšími hrozbami.

KROK 4
Povolte přístup k mediálním souborům a kontaktům ve vašem telefonu
Abyste mohli využívat všechny funkcionality Mobilní banky, jako např. ukládání kartičky cestovního pojištění či identifikaci hovorů z Komerční banky, aplikace vás vyzve k povolení přístupu k daným funkcím.

KROK 5
Zvolte možnost Přihlásit se
Pro úspěšnou aktivaci na rozcestníku zvolte možnost Přihlásit se.

KROK 6
Zadejte své přihlašovací údaje
Své přihlašovací ID najdete v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo ve smlouvě. Jako heslo zadejte SMS kód, který jste obdrželi na telefonní číslo zvolené v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce KB.

KROK 7
Zapamatujte si svoje ID
Nabízíme trvalé, ale skryté a bezpečné zapamatování ID. Nebojte se o bezpečnost. Heslo po vás budeme chtít vždy.
KROK 8
Změňte si své heslo
V dalším kroku vás aplikace vyzve k nastavení vlastního hesla pro přihlašování.

KROK 9
Seznamte se s funkcemi aplikace
Po prvním přihlášení vám nabídneme průvodce funkcemi, abyste měli přehled, co všechno můžete využívat.
KROK 10
Vítejte ve vašem mobilním bankovnictví
