Přišli jste o kartu i s doklady?

Zavolejte na +420 955 512 230
Kartu společně zablokujeme a poradíme vám, co dělat dál

Krok za krokem

Ztratili jste kartu, někdo vás okradl, nebo jste si v pohybech na svém účtu všimli podezřelé transakce?

  1. Co nejrychleji volejte na Klientskou linku platebních karet +420 955 512 230. Kartu vám ihned zablokujeme (v bance tomuto procesu říkáme stoplitace), aby ji nikdo nemohl zneužít. Následně vám vydáme novou kartu, která vám během několika dní přijde poštou na vaši adresu, případně si ji můžete vyzvednout na pobočce. Klientská linka je vám k dispozici nonstop, rádi vám pomůžeme i uprostřed noci nebo o svátcích. Pozor, blokace karty je nevratná – pokud svou ztracenou kartu najdete potom, co ji banka zablokovala, bohužel ji už nebudete moci používat.
  2. Přišli jste nejen o kartu, ale i celou peněženku včetně dokladů? Chápeme, že v tak nepříjemné situaci nemůžete zůstat bez hotovosti. Přijďte na jakoukoli naši pobočku a vysvětlete, co se stalo. Bankovní poradci jsou schopní ověřit vaši totožnost i bez občanského průkazu. V rámci tzv. nouzového režimu si ze svého účtu můžete vybrat až 6 500 Kč na pokrytí nezbytných výdajů, než vám vystavíme novou kartu.

DALŠÍ MOŽNOSTI, JAK KARTU ZABLOKOVAT

NA JAKÉKOLI POBOČCE

Vyhledejte si nejbližší pobočku

NA LINCE KARETNÍCH SPOLEČNOSTÍ

Podle typu své karty volejte na:

+1 410 581 9994 (Visa)

+1 636 722 7111 (MasterCard)

Od okamžiku blokace neseme veškerou zodpovědnost za případné škody způsobené krádeží, ztrátou nebo zneužitím karty.

Další informace

Kartu za vás může zablokovat i kdokoli jiný (např. manželka, kolega apod.) na nonstop Klientské lince platebních karet +420 955 512 230. Na stejné číslo můžete volat i ze zahraničí.

Pokud při blokaci karty neodmítnete vydání nové, automaticky vám vydáme kartu s novým číslem a PINem za poplatek uvedený v našem sazebníku. PIN k nové kartě si můžete kdykoli změnit v bankomatu. 

Jste zvyklí platit mobilem nebo hodinkami? Novou kartu vám do mobilního zařízení nahrajeme automaticky.

Věděli jste, že si kartu můžete nechat pojistit proti ztrátě nebo krádeži? Podívejte se na pojištění Merlin. Pro podnikatele máme pojištění Profi Merlin.

Pokud jste kartu zapomněli například na chalupě a bezpečně víte, že jste ji neztratili, pro jistotu si ji zamkněte. V internetovém bankovnictví MojeBanka nebo aplikaci Mobilní banka přejděte do nastavení karty a klikněte na tlačítko „Zamknout“.  Se zamknutou kartou nemůžete platit ani vybírat hotovost. Kartu kdykoli odemknete stejným způsobem. Rozdíl oproti blokaci je ten, že v tomto případě banka nepřebírá zodpovědnost za škody způsobené krádeží nebo ztrátou.


Aktualizováno: 02. 07. 2020

229 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?