Kartu za vás může zablokovat i kdokoli jiný (např. manželka, kolega apod.) na nonstop Podpoře karet KB +420 955 512 230. Na stejné číslo můžete volat i ze zahraničí.
Pokud při blokaci karty neodmítnete vydání nové, automaticky vám vydáme kartu s novým číslem a PINem za poplatek uvedený v našem sazebníku. PIN k nové kartě si můžete kdykoli změnit v bankomatu.
Jste zvyklí platit mobilem nebo hodinkami? Novou kartu vám do mobilního zařízení nahrajeme automaticky.
Věděli jste, že si kartu můžete nechat pojistit proti ztrátě nebo krádeži? Podívejte se na pojištění Merlin. Pro podnikatele máme pojištění Profi Merlin.
Pokud jste kartu zapomněli například na chalupě a bezpečně víte, že jste ji neztratili, pro jistotu si ji zamkněte. V internetovém bankovnictví MojeBanka nebo aplikaci Mobilní banka přejděte do nastavení karty a klikněte na tlačítko „Zamknout“. Se zamknutou kartou nemůžete platit ani vybírat hotovost. Kartu kdykoli odemknete stejným způsobem. Rozdíl oproti blokaci je ten, že v tomto případě banka nepřebírá zodpovědnost za škody způsobené krádeží nebo ztrátou.
