Výhody a hodnoty

Máme své zásady

7 výhod + 4 hodnoty
Co nás odlišuje a na čem si zakládáme?

Garance kvality

Na partnerství záleží. U nás si zakládáme na trvalém vztahu s klientem. Tato jednotlivá, pečlivě budovaná partnerství jsou základem našeho podnikání a právem je považujeme za to největší bohatství.

Zde uvedené závazky jsou naší garancí profesionálního přístupu k vám, našim klientům.

JAK TO DĚLÁME MY

Umíme poradit

Každý klient má u nás svého osobního poradce. Ten mu naslouchá, dobře poradí a umí vždy připravit řešení na míru.

Zakládáme si na partnerství

Při svých klientech stojíme v dobrém i ve zlém. I proto naše služby využívá také polovina velkých firem a třetina podnikatelů.

Více informací

Bezpečnost na prvním místě

Svým klientům jako jediní nabízíme zdarma software pro lepší zabezpečení přístupu k internetovému bankovnictví.

Více informací

Jsme online

Máme bezpečné a přehledné internetové bankovnictví, mobilní appky pro soukromé osoby i podnikatele a jako první v ČR bankovní aplikaci pro Apple Watch.

Více informací

Nic nekomplikujeme

Nemáme rádi zbytečné papírování. Proto jsme zjednodušili smlouvy, ať mají naši klienti ve všem jasno a šetří tak svůj čas.

Vyzkoušejte nás

U nás si můžete nejběžnější služby nezávazně vyzkoušet po dobu až šesti měsíců a zjistit, jestli Vám budou vyhovovat.

Více informací

Jsme nablízku

Jsme vám kdykoliv k dispozici. Ať už přes mobil, internet, nebo na jedné z našich 400 poboček v menších i větších městech po celé ČR.

Více informací

Kodexy ČBA

Kodex chování mezi bankami a klienty

Etika založená na důvěře mezi bankou a klientem patří k bankovnímu podnikání od samého počátku existence bank a je nezbytnou podmínkou úspěšné spolupráce. Důvěra je základní podmínkou fungování bankovního systému. Klient musí mít důvěru k bance, které svěřuje své úspory, na druhé straně banka musí věřit, že ji klient nepodvede a splatí prostředky, jež mu půjčila.

Kodex chování mezi bankami a klienty vznikl na základě veřejné diskuse o vztahu bank a jejich klientů. Obsahem Kodexu je především vymezení práv klientů bank na jedné straně a definice práv bank vůči klientům a řešení vzájemných sporů na straně druhé.

Přistoupením ke Kodexu se jeho náplň stává pro banku závaznou. Tento Kodex přispívá k seberegulaci bankovního trhu tím, že formalizuje standardy bankovních aktivit.

V souladu s článkem 1.6.2 tohoto Kodexu chování uvádíme, že KB se nepřihlásila k dodržování Standardu ČBA č. 18/2005 – „Zásady poskytování předsmluvních informací souvisejících s úvěry na bydlení“ a ke „Kodexu o poskytování předsmluvních informací souvisejících s úvěry na bydlení“, nicméně splňuje většinu požadavků stanovených těmito dokumenty.

Kodex je také na požádání k nahlédnutí na pobočkách KB.

Kodex Mobilita klientů

Kodex „Mobilita klientů – postup při změně banky“ vznikl na základě společných principů EBIC (European Banking Industry Commitee), které byly vyvinuty bankami, spořitelnami a dalšími poskytovateli platebních služeb na základě výzvy Evropské komise v roce 2008.

Společné principy EBIC zahrnují přehled postupů a pravidel pro případ, kdy klient chce změnit svoji banku a převést provádění všech trvalých příkazů k úhradě a souhlasů s inkasem do jiné banky. ČBA převzala do svého Kodexu tyto Společné principy EBIC.

Cílem Kodexu je stanovení společných a závazných principů a pravidel pro změnu banky.

Detailní informace o možnosti změny banky