Výhody a hodnoty

Máme své zásady

7 výhod + 4 hodnoty

Co nás odlišuje a na čem si zakládáme?

Garance kvality

Na partnerství záleží. U nás si zakládáme na trvalém vztahu s klientem. Tato jednotlivá, pečlivě budovaná partnerství jsou základem našeho podnikání a právem je považujeme za to největší bohatství.

Zde uvedené závazky jsou naší garancí profesionálního přístupu k vám, našim klientům.

Bezpečnost

Bezpečnost vašich financí je pro nás na prvním místě
 

Více informací

Chráníme vaše finance

  • Všechny platby prověřujeme, a pokud nějakou transakci vyhodnotíme jako podezřelou, okamžitě ji s vámi ověříme.
  • Všechny typy přihlašování k internetovému, telefonickému nebo mobilnímu bankovnictví mají vysoký stupeň zabezpečení.
  • Zdarma vám poskytneme instalaci bezpečnostního nástroje od IBM, který efektivně a účinně chrání váš počítač, ale i mobilní bankovnictví ve vašem mobilu před škodlivými programy.

Doporučená bezpečnostní nastavení

  • Nastavte si zasílání informací o výši zůstatku, oznámení o provedené platbě nebo třeba notifikace o platbě kartou.
  • Můžete si nastavit i výši denního bezpečnostního limitu pro bezhotovostní převody v internetovém a mobilním bankovnictví.
  • Informace a tipy, jak se chránit ve virtuálním světě financí najdete na www.kb.cz/bezpecnost.

Férovost

Důvěra je to nejcennější, co do nás vkládáte
 

Více informací

Vyzkoušejte nás

U našich nejčastěji používaných služeb vám nabízíme možnost jejich vyzkoušení. Pokud se stane, že nebudete během prvních šesti měsíců spokojeni se svým nově otevřeným účtem a nejčastěji využívanými službami, vrátíme vám poplatky za jejich vedení.

Více informací na stránce Produkty nanečisto.

Garance dostupnosti bankomatů

Garantujeme vám dostupnost široké sítě výběrových a vkladových bankomatů Komerční banky 24 hodin denně. Pokud se stane, že nebude výběr či vklad na bankomatu Komerční banky možný, můžete si vybrat nebo vložit hotovost zdarma na nejbližší pobočce Komerční banky s pokladnou.

Otevřeně vás o všem informujeme

Ke každé finanční službě či produktu vám poskytujeme detailní a transparentní informace o jejich obsahu, výhodách a poplatcích.

O změnách vás informujeme vždy v dostatečném předstihu.

Nebudete-li během prvních 6 měsíců se změnou podmínek nebo novou cenou účtu spokojeni, vrátíme vám poplatky za jejich vedení.

Co je dohodnuto, to platí

Po dobu 30 dní garantujeme výši úrokové sazby u právě sjednávaného občanského hypotečního úvěru.

Rychlost

Naše služby vám ušetří čas
 

Více informací

Pobočka KB ve vašem městě
 

  • Na pobočce umíme Osobní úvěr vyřídit do 30 minut.
  • Rozumíme podnikatelům. Rádi vám do 24 hodin sdělíme možnosti úvěrování, od vás budeme potřebovat pouze nezbytné podklady.
  • Vše vyřešíte rychle a pohodlně pod „jednou střechou“. Šetříme váš čas tím, že máte jednoduchý a rychlý přístup na jednom místě k široké škále služeb celé skupiny KB.

Elektronické bankovnictví
 

  • Váš bankovní poradce je připraven poradit s výběrem vhodného řešení z široké nabídky služeb celé skupiny KB.
  • Rychlý přístup k vašim penězům. Umožňujeme vám rychlý přístup do Mobilní banky i pomocí otisku prstu. Sledujte nepřetržitě výši použitelného zůstatku třeba pomocí widgetu na mobilním telefonu nebo i na hodinkách Apple Watch.
  • internetovém nebo mobilním bankovnictví, které pro vás neustále doplňujeme o další unikátní možnosti, si můžete rychle spravovat své finance a jednoduše realizovat své požadavky.

Individuální přístup

Vítáme a respektujeme individuální potřeby každého klienta.

Více informací

Vítáme a respektujeme individuální potřeby každého klienta

Pobočka KB ve vašem městě a podpora 24/7

  • U nás máte vždy svého osobního poradce, široký tým specialistů na našich pobočkách a pracovníky klientského centra na telefonu 24 hodin denně 7 dnů v týdnu, kteří jsou vám připraveni poskytnout profesionální finanční služby.
  • Schůzku se svým bankovním poradcem si můžete jednoduše sjednat prostřednictvím kalendáře ve svém internetovém bankovnictví.
  • Používání našich služeb je snadné a je pouze na vás, který způsob obsluhy si zvolíte jako nejpohodlnější. Máte i možnost si nejčastěji využívané služby nejdříve vyzkoušet.
  • Vaše podněty jsou pro nás inspirací pro změny do budoucna. Řešíme je přednostně.

Stojíme při vás v každém životním okamžiku

  • Pro naše klienty máme expertní poradenství "ušité na míru", rádi vám připravíme finanční řešení pro různé životní situace.
  • Vytvořte si osobní finanční plán, který je k dispozici v internetovém bankovnictví. Více na www.mojeplany.cz.

JAK TO DĚLÁME MY

Umíme poradit

Každý klient má u nás svého osobního poradce. Ten mu naslouchá, dobře poradí a umí vždy připravit řešení na míru.

Zakládáme si na partnerství

Při svých klientech stojíme v dobrém i ve zlém. I proto naše služby využívá také polovina velkých firem a třetina podnikatelů.

Více informací

Bezpečnost na prvním místě

Svým klientům jako jediní nabízíme zdarma software pro lepší zabezpečení přístupu k internetovému bankovnictví.

Více informací

Jsme online

Máme bezpečné a přehledné internetové bankovnictví, mobilní appky pro soukromé osoby i podnikatele a jako první v ČR bankovní aplikaci pro Apple Watch.

Více informací

Nic nekomplikujeme

Nemáme rádi zbytečné papírování. Proto jsme zjednodušili smlouvy, ať mají naši klienti ve všem jasno a šetří tak svůj čas.

Vyzkoušejte nás

Nemáme rádi zbytečné papírování. Proto jsme zjednodušili smlouvy, ať mají naši klienti ve všem jasno a šetří tak svůj čas.

Více informací

Jsme nablízku

Jsme vám kdykoliv k dispozici. Ať už přes mobil, internet, nebo na jedné z našich 400 poboček v menších i větších městech po celé ČR.

Více informací

Kodexy ČBA

Kodex chování mezi bankami a klienty

Etika založená na důvěře mezi bankou a klientem patří k bankovnímu podnikání od samého počátku existence bank a je nezbytnou podmínkou úspěšné spolupráce. Důvěra je základní podmínkou fungování bankovního systému. Klient musí mít důvěru k bance, které svěřuje své úspory, na druhé straně banka musí věřit, že ji klient nepodvede a splatí prostředky, jež mu půjčila.

Kodex chování mezi bankami a klienty vznikl na základě veřejné diskuse o vztahu bank a jejich klientů. Obsahem Kodexu je především vymezení práv klientů bank na jedné straně a definice práv bank vůči klientům a řešení vzájemných sporů na straně druhé.

Přistoupením ke Kodexu se jeho náplň stává pro banku závaznou. Tento Kodex přispívá k seberegulaci bankovního trhu tím, že formalizuje standardy bankovních aktivit.

V souladu s článkem 1.6.2 tohoto Kodexu chování uvádíme, že KB se nepřihlásila k dodržování Standardu ČBA č. 18/2005 – „Zásady poskytování předsmluvních informací souvisejících s úvěry na bydlení“ a ke „Kodexu o poskytování předsmluvních informací souvisejících s úvěry na bydlení“, nicméně splňuje většinu požadavků stanovených těmito dokumenty.

Kodex je také na požádání k nahlédnutí na pobočkách KB.

Kodex Mobilita klientů

Kodex „Mobilita klientů – postup při změně banky“ vznikl na základě společných principů EBIC (European Banking Industry Commitee), které byly vyvinuty bankami, spořitelnami a dalšími poskytovateli platebních služeb na základě výzvy Evropské komise v roce 2008.

Společné principy EBIC zahrnují přehled postupů a pravidel pro případ, kdy klient chce změnit svoji banku a převést provádění všech trvalých příkazů k úhradě a souhlasů s inkasem do jiné banky. ČBA převzala do svého Kodexu tyto Společné principy EBIC.

Cílem Kodexu je stanovení společných a závazných principů a pravidel pro změnu banky.

Detailní informace o možnosti změny banky