Držitelem karty je dítě, ale vlastníkem účtu jste vy jako rodič. Nad veškerými pohyby na účtu máte okamžitý přehled díky push notifikacím ve vašem telefonu, případně si můžete nastavit SMS nebo e-mailová upozornění. Dětský účet včetně transakční historie vidíte ve svém internetovém i mobilním bankovnictví. Vždy tak máte přehled, za co vaše dítě kartou utrácí.
Není nic neobvyklého, že má dítě dva samostatné účty a dvě karty. Je to zajímavá varianta především pro rozvedené rodiny. Jeden účet spravuje máma a na druhý posílá kapesné táta.
Přednastavený celkový limit pro platby i výběry je 500 Kč týdně, s variantami:
- 500 Kč pro platby v obchodech i na internetu, 500 Kč pro výběry,
- 0 Kč pro platby v obchodech i na internetu, 500 Kč pro výběry,
- 500 Kč pro platby v obchodech i na internetu, 0 Kč pro výběry.
Dítěti samozřejmě můžete nastavit limity podle vlastního uvážení. Dají se měnit po 500 Kč a změnu smíte provést pouze vy, dítě samo s nimi hýbat nemůže. Sami se rozhodněte, jestli chcete, aby si váš potomek mohl kupovat na internetu třeba vylepšení do her nebo zaplatit tramvajenku přes e-shop dopravního podniku, a podle toho mu internetové platby povolíte nebo zakážete.
Výhody dětského účtu u Komerčky
- Vedení účtu zdarma
- Bezkontaktní karta
- Možnost výběru designu na kartě zdarma
- Placení mobilem nebo hodinkami přes Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay nebo Fitbit Pay – věkový limit pro používání se řídí podmínkami jednotlivých poskytovatelů služeb
- Push notifikace (případně SMS nebo e-mail) o pohybech na účtu – jako rodič máte kontrolu nad tím, za co vaše dítě utrácí
- Kartu může dítě nebo rodič jednoduše zamknout a zase odemknout v Mobilní bance nebo internetovém bankovnictví MojeBanka – se zamknutou kartou se nedá platit ani vybírat