TÉMATA

Karty všeobecně | Fungování karet | Nastavení karet |​ Výhody karet |
Bezpečnost karet | Reklamace | Bankomaty | Jak používat kartu

Platební karty od Komerčky nabízí svým držitelům nespočet výhod. Je jen na vás, pro jakou kartu se rozhodnete. Přesvědčte se sami, co naše karty umí.

Hodí se vědět

Nedílnou součástí některých karet je cestovní pojištění do zahraničí. Pokud jste majitelem takové karty, nemusíte před cestou do zahraničí nic zařizovat, pojištěni jste automaticky.

Pojistíme vás po celém světě pro případ úrazu nebo nemoci vzniklé na cestách. Nehoda není náhoda a situací, kdy někomu způsobíte omylem škodu, je bezpočet. Automatickou součástí je také pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou na zdraví či na věci pro případ, že svým jednáním na cestách způsobíte škodu další osobě, např. při dopravní nehodě, jízdě na lyžích. Některé programy cestovního pojištění kryjí i náklady spojené se ztrátou zavazadel a osobních dokladů, či nepříjemnosti, které vás mohou potkat při zpoždění letu. Nadstandardně je u vybraných karet pojištěno také vybavení na cesty, lyžařské nebo golfové vybavení.

Základní cestovní pojištění si můžete samostatně sjednat k těmto vybraným kartám Embosovaná karta, Embosovaná G2 karta, Plus karta. Rozšířenější varianta pojištění na cesty je automatickou součástí Zlatých či Platinových karet.

TIP: Cestování s kartou v klidu, po celém světě

Ještě než se vydáte na cestu do zahraničí, přinášíme pár tipů a rad, jak v cizině kartu používat.

Zjistěte jak co nejjednodušeji a nejvýhodněji v cizině platit.

Přečtěte si, jak kartu v zahraničí používat, abyste minimalizovali riziko zneužití karty a dovolenou si naplno užili.

Zároveň doporučujeme před odjezdem – zejména do exotičtějších zemí – nahlásit svou cestu bance dopředu, abyste předešli tomu, že bude banka považovat vaši transakci z druhého konce světa za pokus o zneužití karty.

Nezapomeňte nám náhlasit svou zahraniční cestu.

Proč se vyplatí mít cestovní pojištění v zahraničí

Při cestování po Evropě si často nevystačíte jen s průkazem pojištěnce EU. Pokryje vám pouze nezbytnou zdravotní péči, která se liší stát od státu. Co je hrazeno v ČR či v Německu, nemusí být hrazeno v Itálii či ve Španělsku. A cokoliv bude nad rámec hrazené služby, si pak musíte doplatit sami.

Jak postupovat v případě obtíží v zahraničí

V případě jakýchkoli obtíží je nejdříve nutné spojit se s Asistenční službou a domluvit se na postupu, předejdete tak komplikacím s případným proplácením pojistného plnění. Asistenční služba pomůže s vyhledáním nejbližšího lékaře, zodpoví vaše dotazy a poradí, jak v dané situaci postupovat – linka funguje 24/7.  

U kterých karet najdete cestovní pojištění?

Viva karta, Platinum Visa, MC Platinum, Zlatá karta, Zlatá firemní karta, Stříbrná firemní karta, Korporátní karta, Zlatá korporátní karta

Asisteční číslo k uložení: +420 272 101 030

Asistenční karta ke stažení (PDF)

Cestujete do zahraničí a nebaví vás čekat před odletem v letištní hale? Nebo se vám zpozdil let a vy byste si rádi někde před odletem odpočinuli?  Jednou z výhod, které naše karty nabízí je možnost vstupů do letištních salonků. Některé karty nabízí vstupy do salonků zdarma, některé vám alespoň zajistí členství v exkluzivních klubech, díky kterým vám bude do salonků umožněn vstup.

Získejte více informací o vstupech do salónků dle jednotlivých karet

Máte lepší pocit, když víte, že až Vám třeba v Rakousku dojde benzín, píchnete kolo, nebo se něco porouchá, tak se o Vás nonstop někdo postará? Stačí si uložit číslo na Global Assistance a v případě potřeby zavolat a nechat si poradit nebo pomoct.

U kterých karet najdete asistenční služby pro motoristy?

Zlatá karta, Zlatá firemní karta, Stříbrná firemní karta

Postup při vyžádání asistenční služby na území České republiky a Evropy:

Držitel Karty zavolá na nonstop Asistenční centrum na tel. číslo +420 266 799 787. Držitel Karty sdělí údaje požadované operátorem, který mu zároveň navrhne optimální způsob poskytnutí asistenční služby.

S čím vám asistence pomůže:

  • Non stop organizace služby Asistenční centrálou a tlumočení při zásahu v zahraničí
  • Příjezd a odjezd vozidla asistenční služby s mechanikem k zákazníkovi na místo poruchy či nehody
  • Práce mechanika silniční služby zdarma do 60 minut
  • Odtažení nepojízdného vozidla do servisu nebo jiného místa podle přání zákazníka zdarma do vzdálenosti 50 km
  • Uschování nepojízdného vozidla zákazníka zdarma na dobu do 3 dnů
  • Zajištění náhradního vozidla (půjčovné vozu hradí klient)

Co všechno pokrývá naše asistence?

  • pomoc v případě poruchy i nehody  vozidla, samozavinění a vandalismu
  • služba je poskytována držiteli Karty KB a není vázána na konkrétní vozidlo
  • pro motorová vozidla do 9 míst přepravovaných osob (včetně řidiče) a pro motorová vozidla do 3,5 tun celkové hmotnosti  
  • platí i pro motocykly

Podrobný popis služeb (PDF)

Kde všude asistence platí?

  • na území ČR a Evropy
    • část evropského kontinentu (tzn. kontinent bez ostrovů) vymezená státy Albánie, Andorra, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Gibraltar, Chorvatsko, Itálie, Kosovo, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Makedonie, Moldavsko, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko (evropská část), Vatikán) a dále ostrovy Irsko, Island a Velká Británie.

Pozn. V některých zemích mimo Evropskou unii je kvalita a možnost poskytnutí asistenčních služeb závislá na místních podmínkách a není zaručena.

Asistenční číslo společnosti GLOBAL ASSISTANCE a.s. + 420 266 799 787 (NONSTOP)

Každému z nás se to jistě už někdy stalo. Spěcháte do práce nebo vyzvednout děti z kroužku a v tom si zabouchnete klíče. Co teď? S naší kartou si ihned zavoláte zámečníka, který váš problém vyřeší! Stejně tak vás karta podrží v případě havárie v domácnosti. Asistenční služby se vztahují na instalatérské, topenářské nebo například elektrikářské práce.  

U kterých karet najdete domácí asistenční služby?

A-karta, Lady karta, Platinum Visa, MC Platinum

Domácí asistenční služby NONSTOP  Tel.: + 420 272 101 030
(Službu poskytuje společnost Komerční pojišťovna a.s.)

Služby pokrývají:

Zajištění servisu u Vás doma v případě opravy, technické havárie nebo např. zablokování dveří

Technické havárie se vztahují na instalatérské ,elektrikářské, topenářské, plynařské, sklenářské, zámečnické a kominické práce, práce malíře pokojů a čištění kanalizací.

Asistenční služby Lifestyle vám pomohou v každé situaci. V rámci služby máte k dispozici nonstop asistenční linku, díky které vám snadno zajistíme například rezervaci vstupenek, jízdních dokladů, ubytování. Zařídíme nákup a donášku květin nebo dárků. Umíme také zajistit překladatelské nebo tlumočnické služby a mnoho dalšího. Usnadněte si práci. S námi získáte více volného času pro sebe.

U kterých karet najdete asistenční služby Lifestyle?

A-karta, Lady karta, Platinum Visa, MC Platinum

Asistenční služby Lifestyle NONSTOP Tel.: + 420 272 101 030
(Službu poskytuje společnost Komerční pojišťovna a.s.)

Služby pokrývají:

Rezervace vstupenek, míst v restauracích, informace o programech kin/divadel, doručení dárků, květin, překladatelské a tlumučnické služby atd.
Služba platí v ČR i v zahraničí

V případě jakýchkoli dotazů týkajících se vaší platební karty vydané Komerční bankou, můžete kontaktovat naši specializovanou Klientskou linku platebních karet KB, která je vám k dispozici nonstop na čísle +420 955 512 230 (i pro volání ze zahraničí) nebo e-mailu klientska_linka@kb.cz

Klientskou linku platebních karet kontaktujte okamžitě zejména v případě ztráty, odcizení či podezření na zneužití karty (myšleno i ztráty či odcizení mobilního zařízení ve spojení, s kterým používáte Digitální kartu či podezření na zneužití Digitální karty) a stoplistujte kartu. Tím zabráníte jejímu zneužití nebo alespoň omezíte případnou škodu.

Přečtěte si, jak postupovat při ztrátě karty krok za krokem.

Telefonní číslo Klientské linky platebních karet najdete také na zadní straně vaší platební karty. Doporučujeme si ho uložit do vašeho mobilu, abyste ho v případě potřeby měli hned po ruce. Pro snadnější uložení jsme pro vás připravili QR kód, který najdete na konci této stránky.

S čím vám může Klientská linka platebních karet pomoci v případě nouze v zahraničí:

  • Zablokováním platební karty, např. v případě její ztráty nebo krádeže 
  • Vydáním a zaslání náhradní karty
  • Zasláním zapomenutého PIN do zahraničí (držitel karty si může PIN zobrazit ve své Mobilní bance nebo internetovém bankovnictví)
  • Vydáním nouzové hotovosti, tzv. Emergency Cash Advance (přes karetní společnosti Mastercard nebo Visa)
  • Vydáním potvrzení o vlastnictví karty v případě, že byla karta zadržena bankomatem
  • Vydáním potvrzení o provedené / zrušené transakci
  • Vydáním žádosti na zrušení transakce
  • Vydáním potvrzení o vlastnictví Priority Pass
  • Vydáním potvrzení o tom, že byla karta vyměněna za novou např. při změně příjmení / ztrátě karty (např. při rezervaci hotelu na původní kartu)

Podívejte se na přehled jednotlivých karet na www.kb.cz/karty a zjistěte více o tom, jaké služby daná karta nabízí.

Nenašli jste odpověď?

Klientská linka platebních karet KB 
Tel.: +420 955 512 230
E-mail: klientska_linka@kb.cz

Doporučujeme si kontakt uložit do telefonu.