TÉMATA

Karty všeobecně | Fungování karet | Nastavení karet |​ Výhody karet |
Bezpečnost karet | Reklamace | Bankomaty | Jak používat kartu

Platební karty od Komerčky nabízí svým držitelům nespočet výhod. Je jen na vás, pro jakou kartu se rozhodnete. Přesvědčte se sami, co naše karty umí.

Hodí se vědět

Život někdy přináší různé situace. Domácnost mohou potkat menší pohromy – třeba prasklé vodovodní potrubí. V takovém případě je výhodou mít ke své kartě Asistenční službu Domácnost. Díky ní máte v nouzových situacích k dispozici instalatérské práce v domácnosti až do výše 10 000 Kč nebo práce zámečníka do výše 5 000 Kč.

A jaké další výhod jsou součástí Asistenční služby Domácnost?

  • Služby elektrikáře, plynaře, topenáře, sklenaře do výše 10 000 Kč
  • Deratizace nebo odstraňování vosích hnízd do limitu 5 000 Kč
  • Pozáruční oprava vybraných domácích spotřebičů do limitu 5 000 kč
  • Hodinový manžel nebo úklid po havárii v domácnosti
  • Lékař na telefonu
  • IT konzultace

Podrobný popis služeb (PDF, 248 kB)

U kterých karet najdete Asistenční službu Domácnost?

4U karta

Postup pro vyžádání asistence:

Držitel Karty zavolá na nonstop Asistenční centrum na tel. číslo +420 266 799 787. Držitel Karty sdělí údaje požadované operátorem, který mu zároveň navrhne optimální způsob poskytnutí asistenční služby.

Službu poskytuje Global Assistance a.s

Asistenční služby pro cyklisty jsou absolutní novinkou v nabídce doplňkových služeb k platebním kartám.

Za měsíční cenu jedné lepící sady na duše máte jistotu, že nemusíte tlačit kolo z projížďky domů pokud máte defekt, přetrhne se řetěz nebo se vám stane nějaká horší nehoda nebo porucha. Nemusíte s sebou na výlety vozit nářadí nebo shánět přítele na telefonu na odvoz a můžete se spolehnout na asistenční službu, tak jak jste zvyklí dnes například u Asistenční služby pro motoristy.
 

U kterých karet najdete asistenční služby pro cyklisty?

Debetní karta Platinum Visa, Kreditní karta World Elite

Ke kterým kartám jde asistenční služby pro cyklisty dokoupit?

Zlatá karta, Plus karta, Embosovaná karta, Embosovaná G2 karta

Dokoupit lze službu jednoduše v Mobilní bance a internetvém bankovnictví MojeBanka. Cena služby je 25 Kč měsíčně viz Sazebník KB.

Co všechno asistence pokrývá?

  • Až 12x za rok pomoc na místě s odstraněním defektu kola nebo spojením přetrženého řetězu nebo pokud je kolo nepojízdné a neopravitelné na místě, odvoz do servisu, cyklopůjčovny nebo místa ubytování až do 50 km
  • Až 2x za rok úhrada/zpětné proplacení opravy kola v servisu po nehodě či poruše až do výše 1000 Kč
  • Platí pro držitele karty a společně cestující rodinu (max. 4 osoby a 4 kola)
  • Platí pro kola, koloběžky i elektrokola a elektrokoloběžky, a to i z půjčovny
  • Platí v ČR s přesahem 50 km za hranice

Podrobný popis služeb (Podmínky v PDF ke stažení)

Postup při vyžádání asistenční služby:

Asistenční služba je k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně 365 dní v roce a o poskytnutí žádá držitel karty telefonicky na asistenčním centru Global Assistance. Sdělí údaje požadované koordinátorem asistenčního centra potřebné pro ověření nároku na službu a popis události a kola a koordinátor navrhne optimální způsob poskytnutí služby.

Asistenční číslo společnosti poskytující asistenční službu: GLOBAL ASSISTANCE a.s. + 420 266 799 787 (NONSTOP)

Více informací naleznete na stránkách Asistenční služby pro cyklisty

Nedílnou součástí některých karet je cestovní pojištění do zahraničí. Pokud jste majitelem takové karty, nemusíte před cestou do zahraničí nic zařizovat, pojištěni jste automaticky.

Pojistíme vás po celém světě pro případ úrazu nebo nemoci vzniklé na cestách. Nehoda není náhoda a situací, kdy někomu způsobíte omylem škodu, je bezpočet. Automatickou součástí je také pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou na zdraví či na věci pro případ, že svým jednáním na cestách způsobíte škodu další osobě, např. při dopravní nehodě, jízdě na lyžích. Některé programy cestovního pojištění kryjí i náklady spojené se ztrátou zavazadel a osobních dokladů, či nepříjemnosti, které vás mohou potkat při zpoždění letu. Nadstandardně je u vybraných karet pojištěno také vybavení na cesty, lyžařské nebo golfové vybavení.

Základní cestovní pojištění si můžete samostatně sjednat k těmto vybraným kartám Embosovaná karta, Embosovaná G2 karta, Plus karta. Rozšířenější varianta pojištění na cesty je automatickou součástí Zlatých či Platinových karet a Kreditní karty World Elite.

TIP: Cestování s kartou v klidu, po celém světě

Ještě než se vydáte na cestu do zahraničí, přinášíme pár tipů a rad, jak v cizině kartu používat.

Zjistěte jak co nejjednodušeji a nejvýhodněji v cizině platit.

Přečtěte si, jak kartu v zahraničí používat, abyste minimalizovali riziko zneužití karty a dovolenou si naplno užili.

Zároveň doporučujeme před odjezdem – zejména do exotičtějších zemí – nahlásit svou cestu bance dopředu, abyste předešli tomu, že bude banka považovat vaši transakci z druhého konce světa za pokus o zneužití karty.

Nezapomeňte nám náhlasit svou zahraniční cestu.

Proč se vyplatí mít cestovní pojištění v zahraničí

Při cestování po Evropě si často nevystačíte jen s průkazem pojištěnce EU. Pokryje vám pouze nezbytnou zdravotní péči, která se liší stát od státu. Co je hrazeno v ČR či v Německu, nemusí být hrazeno v Itálii či ve Španělsku. A cokoliv bude nad rámec hrazené služby, si pak musíte doplatit sami.

Jak postupovat v případě obtíží v zahraničí

V případě jakýchkoli obtíží je nejdříve nutné spojit se s Asistenční službou a domluvit se na postupu, předejdete tak komplikacím s případným proplácením pojistného plnění. Asistenční služba pomůže s vyhledáním nejbližšího lékaře, zodpoví vaše dotazy a poradí, jak v dané situaci postupovat – linka funguje 24/7.  

U kterých karet najdete cestovní pojištění?

Viva karta, Platinum Visa, Kreditní karta World Elite, Zlatá karta, Zlatá firemní karta, Stříbrná firemní karta, Korporátní karta, Zlatá korporátní karta

Asisteční číslo k uložení: +420 272 101 030

Asistenční karta ke stažení (PDF)

Cestujete do zahraničí a nebaví vás čekat před odletem v letištní hale? Nebo se vám zpozdil let a vy byste si rádi někde před odletem odpočinuli?  Jednou z výhod, které naše karty nabízí je možnost vstupů do letištních salonků. Některé karty nabízí vstupy do salonků zdarma, některé vám alespoň zajistí členství v exkluzivních klubech, díky kterým vám bude do salonků umožněn vstup.

Získejte více informací o vstupech do salónků dle jednotlivých karet

Máte lepší pocit, když víte, že až Vám třeba v Rakousku dojde benzín, píchnete kolo, nebo se něco porouchá, tak se o Vás nonstop někdo postará? Stačí si uložit číslo na Global Assistance a v případě potřeby zavolat a nechat si poradit nebo pomoct.

U kterých karet najdete asistenční služby pro motoristy?

debetní karta Platinum, Kreditní karta World EliteZlatá kartaZlatá firemní kartaStříbrná firemní karta

Postup při vyžádání asistenční služby na území České republiky a Evropy:

Držitel Karty zavolá na nonstop Asistenční centrum na tel. číslo +420 266 799 787. Držitel Karty sdělí údaje požadované operátorem, který mu zároveň navrhne optimální způsob poskytnutí asistenční služby.

S čím vám asistence pomůže:

  • Non stop organizace služby Asistenční centrálou a tlumočení při zásahu v zahraničí
  • Práce mechanika silniční služby zdarma do 60 minut (i dovoz pohonných hmot)
  • Odtažení nepojízdného vozidla do servisu nebo jiného místa podle přání zákazníka zdarma v České republice neomezeně a v Evropě do vzdálenosti 100 km
  • Uschování nepojízdného vozidla zdarma na dobu do 3 dnů
  • Zajištění a úhrada náhradního vozidla  max. na 3 dny
  • Zajištění a úhrada ubytování v případě, že majitel vozidla čeká na opravu v servisu
  • Právní konzultace v případě autonehody

Co všechno pokrývá naše asistence?

  • pomoc v případě poruchy i nehody  vozidla, samozavinění a vandalismu
  • služba je poskytována držiteli platební karty KB a není vázána na konkrétní vozidlo
  • službu lze využít na 3 různé registrační značky za rok platnosti karty
  • pro motorová vozidla do 9 míst přepravovaných osob (včetně řidiče) a pro motorová vozidla do 3,5 tun celkové hmotnosti  
  • platí i pro motocykly

Podrobný popis služeb (PDF, 147 kB)

Kde všude asistence platí?

Kontinentální území EU (bez zámořských území, bez ostrovů, nebo s vyjmenovanými ostrovy), dále na kontinentálním území těchto zemí – Albánie, Andorra, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Kosovo, Lichtenštejnsko, Moldavsko, Monako, Norsko, Severní Makedonie, Srbsko, San Marino, Vatikán, Švýcarsko, a dále na těchto ostrovech – Chorvatské ostrovy, Italské ostrovy, Irsko, Korsika, Rujána, Řecké ostrovy, Velká Británie. Na některých ostrovech v i mimo EU a v některých zemích mimo Evropskou unii je kvalita a možnost poskytnutí Asistenčních služeb závislá na místních podmínkách a není zaručena. Aktuální informace o situaci v těchto oblastech poskytne na vyžádání koordinátor asistenčního centra.

Asistenční číslo společnosti GLOBAL ASSISTANCE a.s. + 420 266 799 787 (NONSTOP)

Každému z nás se to jistě už někdy stalo. Spěcháte do práce nebo vyzvednout děti z kroužku a v tom si zabouchnete klíče. Co teď? S naší kartou si ihned zavoláte zámečníka, který váš problém vyřeší! Stejně tak vás karta podrží v případě havárie v domácnosti.  

Díky službám Lifestyle za Vás zařídíme nákup, donášku květin nebo dárků. Umíme zajistit překladatelské nebo tlumočnické služby a mnoho dalšího. Usnadněte si práci. S námi získáte více volného času pro sebe.

U kterých karet najdete domácí asistenční služby a služby Lifestyle?

A-kartaLady karta

Domácí asistenční služby a služby Lifestyle NONSTOP  Tel.: + 420 272 101 030
(Službu poskytuje společnost Komerční pojišťovna a.s.)

Služby pokrývají:

Zajištění servisu u Vás doma v případě opravy, technické havárie nebo např. zablokování dveří

Technické havárie se vztahují na instalatérské ,elektrikářské, topenářské, plynařské, sklenářské, zámečnické a kominické práce, práce malíře pokojů a čištění kanalizací.

Rezervace vstupenek, míst v restauracích, informace o programech kin/divadel, doručení dárků, květin, překladatelské a tlumočnické služby atd.

Asistenční služby Lifestyle

Sháníte lístky na Ligu mistrů? Chcete si půjčit auto na Sicílii a projet ji křížem krážem? Hledáte v Londýně vyhlášenou restauraci, která plní články prestižních časopisů? Jednoduše zavolejte a my se o vše postaráme za vás. Služby jako nákup, donáška květin, rezervace vstupenek, místa v restauraci, tlumočení, organizace akcí a mnoho dalšího máte na dosah.

U kterých karet najdete domácí asistenční služby a služby Lifestyle?

Platinum Visa, Kreditní karta World Elite

Asistenční služby Lifestyle Tel.: + 420 272 101 033
(Službu poskytuje společnost AXA ASSISTANCE s.r.o.)

V případě jakýchkoli dotazů týkajících se vaší platební karty vydané Komerční bankou, můžete kontaktovat naši specializovanou Klientskou linku platebních karet KB, která je vám k dispozici nonstop na čísle +420 955 512 230 (i pro volání ze zahraničí) nebo e-mailu klientska_linka@kb.cz

Klientskou linku platebních karet kontaktujte okamžitě zejména v případě ztráty, odcizení či podezření na zneužití karty (myšleno i ztráty či odcizení mobilního zařízení ve spojení, s kterým používáte Digitální kartu či podezření na zneužití Digitální karty) a stoplistujte kartu. Tím zabráníte jejímu zneužití nebo alespoň omezíte případnou škodu.

Přečtěte si, jak postupovat při ztrátě karty krok za krokem.

Telefonní číslo Klientské linky platebních karet najdete také na zadní straně vaší platební karty. Doporučujeme si ho uložit do vašeho mobilu, abyste ho v případě potřeby měli hned po ruce. Pro snadnější uložení jsme pro vás připravili QR kód, který najdete na konci této stránky.

S čím vám může Klientská linka platebních karet pomoci v případě nouze v zahraničí:

  • Zablokováním platební karty, např. v případě její ztráty nebo krádeže 
  • Vydáním a zaslání náhradní karty
  • Zasláním zapomenutého PIN do zahraničí (držitel karty si může PIN zobrazit ve své Mobilní bance nebo internetovém bankovnictví)
  • Vydáním nouzové hotovosti, tzv. Emergency Cash Advance (přes karetní společnosti Mastercard nebo Visa)
  • Vydáním potvrzení o vlastnictví karty v případě, že byla karta zadržena bankomatem
  • Vydáním potvrzení o provedené / zrušené transakci
  • Vydáním žádosti na zrušení transakce
  • Vydáním potvrzení o vlastnictví Priority Pass
  • Vydáním potvrzení o tom, že byla karta vyměněna za novou např. při změně příjmení / ztrátě karty (např. při rezervaci hotelu na původní kartu)

Podívejte se na přehled jednotlivých karet na www.kb.cz/karty a zjistěte více o tom, jaké služby daná karta nabízí.

Nenašli jste odpověď?

Klientská linka platebních karet KB 
Tel.: +420 955 512 230
E-mail: klientska_linka@kb.cz

Doporučujeme si kontakt uložit do telefonu.